ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ

Предметний тиждень інформатики та технологій 2020-2021 

"Подорож у часі"

Короткий екскурс в історію розвитку графічної мови
та цифрових технологій

Для сучасної людини мовне та письмове спілкування є звичною і постійною життєвою потребою. Проте ще набагато раніше, ніж з'явилася писемність, люди навчилися виконувати графічні зображення.

Мова графічних зображень не знає кордонів, адже вона однаково зрозуміла всім людям, незалежно від того, якою мовою вони розмовляють. Графічну мову набагато легше призвичаїти для її розуміння електронно-обчислювальною машиною. Саме поява персональних комп'ютерів стала справжнім проривом в техніці і науці.

На сьогодні інформаційні технології займають велике місце в нашому житті. Застосування ЕОМ стало буденною справою, хоча ще зовсім недавно робоче місце, обладнане комп'ютером, було великою рідкістю.

За останні десятиріччя прогрес у розвитку цифрових технологій призвів до широкого розповсюдження новітніх засобів проектної графіки, можливості яких повністю змінили традиційне уявлення про графічне проектування. На зміну кресленню, яке виконане від руки, прийшли комп'ютерні програми для проектування.

Тож сьогодні ми пропонуємо Вам зробити коротку подорож в історію виникнення сучасних комп'ютерних технологій та графіки.

Запрошуємо до участі :

1. Перегляньте відеопрезентацію про виникнення та розвиток креслення як окремої галузі знань. Будьте уважними, тут можуть бути деякі відповіді до завтрашнього квесту з креслення 😉.

 



2. Прийміть участь в онлайн-флешмобі:

"Інформатика та інформація" 

Завантажте Google презентацію, створіть слайд і відредагуйте його за вказівкою, розташованою на першому слайді.


3. Запрошуємо Вас відвідати "Онлайн-кінотеатр". До перегляду пропонуємо фільм "Соціальна мережа" про історію створення мережі  Facebook.

"Онлайн-кінотеатр" 



"Креслення навколо нас"



Як часто ми використовуємо креслення? Хтось може сказати, що зовсім не має до креслення жодного ставлення. Але поміркуймо ще.

Звичайно, здобувачі освіти за професією "Муляр", "Електрозварник", "Слюсар з ремонту автомобілів" постійно використовують креслення під час виконання практичних робіт. А "Кухарі"? Але, навіть у кухарів вивчається будова того чи іншого кухонного обладнання і роблять це за допомогою креслень.

А в житті? Ви хочете придбати житло? Слід ознайомитись планом будинку чи квартири. Ви в громадській будівлі? На кожному поверсі є "План евакуації". І це теж креслення!


Хочете ще прикладів?

Перегляньте відеоролик


Щорічно 30 березня відзначають Всесвітній день олівця

Подружжя з Білої Церкви створили балакучі олівці, і не тільки, і назвали бренд – Bla bla pencils. Розмовлять олівці, ручки, та блокноти вміють добре і навіть почуття гумору мають. Дивіться відео і забирайте таких «гумористів» собі!


Ще трошки про олівець



Сучасній країні сьогодні потрібні молоді фахівці з розвиненим нестандартним мисленням, просторовою уявою, інтелектуальним та творчим потенціалом. Саме креслення забезпечує формування і розвиток просторової уяви. А вона не буває зайвою нікому. Ні слюсарю  під час ремонту автомобіля, ні кухарю під час сервірування столу і оформлення страв.
Запрошуємо до участі  у веб-квесті
"Просторова уява нікому не зайва"



"КРЕСЛЕННЯ + КОМП'ЮТЕР"


Технічний прогрес, розвиток дизайну та архітектури призвів до появи та вдосконалення засобів проектної графіки. Тривалий час основним засобом геометричного моделювання, вираження проектного задуму та передачі інформації про об’єкт проектування залишалося креслення. За останні десятиріччя прогрес у розвитку цифрових технологій призвів до широкого розповсюдження новітніх засобів проектної графіки, можливості яких повністю змінили традиційне уявлення про графічне проектування. 

Чи відомо Вам, що попередник усіх систем автоматизованого проектування (САПР) був винайдений ще в далекому 1963 році?

Демонстрація роботи Sketchpad (середина 60-х)

А так виглядає поєднання креслення і комп'ютера сьогодні !


Можливості сучасних систем автоматизованого проектування. 
Корпорація - Autodesk

Думаєш комп'ютерне проектування тільки для "технарів"? 

ПОМИЛЯЄШСЯ!


Харків'янка Динара Касько відома всьому світові завдяки десертам, які виготовляє за допомогою комп'ютерного проектування та тривимірного друку.

Перевір свої знання, прийми участь у вікторині "Комп'ютерне проектування - графічна мова майбутнього"

"Підведення підсумків предметного тижня"

У вікторині  "Знавці інформатики" найкращі результати показали Бєдний Олександр (група 03-19) та Червона Вікторія (група 04-19).

За найкоротший час вийшла із квест-кімнати "Числа в інформатиці" - Гуленок Анастасія (група 05-18).

Найактивнішими учасниками інтерактивної гри "Перший мільйон" стали учні групи 02-20.

Веб квест з креслення "Просторова уява нікому не зайва" з найкращим результатом подолав учень групи 02-19 Єкіменко Андрій. Друге місце (з незначним відривом) посів учень тієї ж групи - Шелудяк Ілля. Трійку замикає учениця гупи 04-19 - Червонна Вікторія. Гарні результати показли учні: Яковченко Анна (06-20), Романько Денис (02-19), Ященко Анастасія (05-18), Кантур Жанна (04-18). Високі результати показали учні інших навчальних закладів міста: Палатна Дарія, Харчук Євгенія  та інші.

Онлайн вікторину з комп'ютерного проектування із успіхом пройшли Кулікова Катерина (04-19), Ященко Анастасія (05-18), Гуленок Анастасія (05-18) та іші.

Онлайн-флешмоб "Інформатика та інформація"


Відгуки про предметний тиждень та побажання можете залишити тут.





Немає коментарів:

Дописати коментар